تجربه ارتباطات یکپارچه با مشتریان
ارتباط با مشتریان و پشتیبانی از آنها، کلید موفقیت هرسازمان است و مرکز تماس، پل ارتباطی کسبوکار شما با مشتریانتان را ایجاد میکند.الوویپ به عنوان یک راهحل نرمافزاری برای مدیریت یکپارچه، هوشمند و خودکار تماسهادر واحدهای مختلف سازمان، به شما این امکان را میدهد که عملکرد تیمها را به صورت هوشمندانه مدیریت کنید و تجربه مطلوبی برای مشتریان فراهم سازید.
شمارش معکوس تا پایان جشنواره
الوویپ در یک نگاه
نرمافزار مدیریت مرکز تماس الوویپ بر اساس فناوری VoIP طراحی شده است و امکان برقراری ارتباطات تلفنی را بر بستر شبکه یا اینترنت برای سازمانها فراهم میکند. با قابلیتهای کاربردی و متنوع الوویپ، میتوانید تمام شعب شرکت خود را به یکدیگر متصل کنید و هزینه تماسها را کاهش دهید. همچنین با قابلیت یکپارچهسازی با CRM امکان شناسایی مشتریان و دسترسی به اطلاعات آنها، در لحظه تماس وجود دارد و تمام دادههای تماس برای تجزیه و تحلیل در اختیار شما خواهد بود.
الوویپ مورد اعتماد برندهای معتبر
جشنواره تخفیفهای نوروزی الوویپ
الوویپ بهعنوان جامعترین نرمافزار مرکز تماس راهکارهای متنوعی در بستههای مختلف برای سازمان شما ارائه میکند. در جشنواره تخفیفهای نوروزی ، شما میتوانید بستههای الوویپ را تا ۳۰% تخفیف، متناسب با نیاز سازمان خود تهیه کنید.
سیستم تلفنی اداری
راهکار مرکز تماس
۱۰٪ پایه
۲۴ میلیون تومان
۲۱،۶۰۰ میلیون تومان
- ارائه داشبوردهای نظارتی
- ایجاد اتاق کنفرانس صوتی
- ارتباط الوویپ با دفاتر و شعب
- تحلیل داخلی ها
- گزارش کامل تماس های ورودی/خروجی
- یکسال پشتیبانی رایگان
۱۵٪ حرفهای
۳۹ میلیون تومان
۳۳،۱۵۰ میلیون تومان
- ویژگیهای بسته پایه به علاوه:
- نظر سنجی کاربر (CSAT)
- درخواست بازگشت تماس (Call Back)
- ماژول اتصال مجدد به کاربر
- ماژول اعلام کاربر پاسخگو
- ارتباط با سامانه پیامکی
۲۵٪ پیشرفته
۶۶ میلیون تومان
۴۹،۵۰۰ میلیون تومان
- ویژگیهای بسته حرفه ای به علاوه:
- ماژول طراحی گرافیکی سناریو پاسخگویی
- ماژول توزیع تماس
- ماژول نظر سنجی تلفنی در قالب فرم
- ماژول پیام صوتی انبوه
- ماژول توافقنامه سطح خدمات (SLA)
۲۵٪ حرفهای
۹۹ میلیون تومان
۷۴،۲۵۰ میلیون تومان
- ویژگیهای بسته پیشرفته به علاوه:
- مدیریت مرکز تماس
- تعریف اپراتور مرکز تماس (۵ عدد رایگان)
- رتبه بندی اپراتورها
- داشبورد وضعیت اپراتورها در صف
- ماژول درخواست کمک اپراتور
۳۰٪ بینهایت
۱۴۵ میلیون تومان
۱۰۱،۵۰۰ میلیون تومان
- ویژگیهای بسته حرفه ای به علاوه:
- فراخوانی وب سرویس (API)
- ماژول پاسخگویی پویا (داینامیک IVR)بینهایت
- گزارش ساز پیشرفته
- محاسبه صورت حساب تماس
- تماس امن از طریق Web Service و Application
راهکارهای الوویپ برای مدیریت چالشهای مرکز تماس
چالشهای مرکز تماس انواع مختلفی دارد و ممکن است این چالشها هم از سوی مشتریان و هم از سوی کارشناسان مرکز تماس ایجاد شوند. بالا رفتن تعداد تماسهای ناموفق، عدم پاسخگویی صحیح کارشناسان، دردسترسنبودن دادههای مرکز تماس و … نمونههایی از چالشهایی هست که درنهایت به نارضایتی مشتریان منجر میشود. الوویپ با قابلیتها و امکانات متعدد میتواند در حل این چالشها به کسبوکار شما کمک کند.
تلفن گویای پویا و هوشمند (API-Based IVR)
سیستم شنود و نجوا مکالمات اپراتورها
باشگاه مشتریان تلفنی و احراز هویت مشتریان
آنالیز و تحلیل داده های پیشرفته
یکپارچگی با نرم افزار CRM, ERP
توزیع خودکار و هوشمند تماس ها (ACD)
وب فون صوتی و تصویری
نظرسنجی، صندوق صوتی، درخواست تماس و ...
Webhook و Open API
داشبورد مانیتورنیگ زنده تماس ها و اپراتورها
چرا کسب و کارها مرکز تماس الوویپ را انتخاب می کنند؟
قیمت مناسب و
بیشترین امکانات
مقیاسپذیری ساده
همگام با رشد سازمان
امکان برقراری تماس
در هر زمان و مکان
به جمع کاربران الوویپ بپیوندید
برای دریافت مشاوره رایگان، فرم مقابل را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.