بهبود عملکرد مرکز تماس، از یک مشاوره تخصصی آغاز میشود.
در جشنواره آذرماه، تنها ۸۰ جلسه مشاوره تخصصی برای ارزیابی کامل مرکز تماس سازمانها ارائه میشود؛ جلساتی که در چهار مرحله، از شناسایی مسائل تا ارائه نقشهراه ارتقا را برایتان مشخص میکند. با رزرو این جلسات، وضعیت مرکز تماستان بهصورت دقیق تحلیل میشود و امکان استفاده از تخفیفهای ویژه تا ۲۵٪ نیز برای شما فعال خواهد شد.
مدیریت حرفهای مرکز تماس یک راهکار جامع برای نظارت، تحلیل و بهینهسازی عملکرد مرکز تماس، شامل شیفتبندی و رتبهبندی اپراتورها و افزایش کارایی اپراتورها برای ارائه خدمات حرفهای
۲۵ درصد
۱۵۰
۱۹۹ میلیون تومان
5 مدیر سیستم / اپراتور
بسته سیستم تلفنی پیشرفته
مدیریت شعب و دپارتمان ها
مدیریت کاربران و اپراتورها
مدیریت شیفت های کاری
درخواست کمک اپراتور
تعقیب تماس پیشرفته
مدیریت روزها و ساعت های کاری
تحلیل و نظارت بر مکالمات
مانیتورینگ صف ها و مرکزتماس
داشبوردهای نظارتی و تحلیلی
داشبورد کاری اپراتور
گزارشات عملکردی اپراتورها
گزارشات تحلیلی و نظارتی
ارتباط بی نهایت و تحلیل پیشرفته مرکز تماس ارائه APIهای یکپارچه، تماس امن و گزارشهای تحلیلی پیشرفته برای کسبوکارهایی که به مدیریت، سفارشیسازی و اتوماسیون مرکز تماس نیاز دارند
۲۵ درصد
۲۲۹
۳۰۵ میلیون تومان
10 مدیر سیستم / اپراتور
بسته مرکز تماس حرفه ای
گزارش ساز پیشرفته
تماس امن
ماژول سناریو پاسخگویی داینامیک (Dynamic IVR)
محاسبه صورت حساب تماس
اعلام کد دوعاملی و احراز هویت تلفنی
فراخوانی وب سرویس (API)
شروع هوشمند راهکاری مقرونبهصرفه برای مدیریت تماسها با امکانات کامل سیستم تلفنی VOIP، ضبط مکالمات، داشبوردهای مدیریتی و گزارشهای تماس
۱۰ درصد
۴۴
۴۹ میلیون تومان
۳ مدیر سیستم / کاربر
منشی تلفنی نامحدود (IVR)
مدیریت صف های انتظار نامحدود
داخلی نامحدود
مدیریت روزها و ساعت های کاری
گزارش کامل تماس های ورودی/خروجی
ارائه داشبوردهای نظارتی
مدیریت شعب و دپارتمان ها
پاپ آپ تماس ها درنرم افزارها
تحلیل و نظارت بر مکالمات
ارتقای تجربه مشتری افزودن نظرسنجی پایان تماس، پیامک خودکار، تماس غیرمستقیم و قابلیتهای پیگیری برای بهبود تعامل و افزایش رضایت مشتریان.
۱۵ درصد
۶۳
۷۴ میلیون تومان
5 مدیر سیستم / کاربر
بسته سیستم تلفنی پایه
نظرسنجی تماس ها (CSAT)
امکان تماس غیر مستقیم
ماژول اتصال مجدد به کاربر
ماژول اعلام کاربر پاسخگو
ارتباط با سامانه پیامکی و ایمیل
مدیریت پیشرفته تماس شامل توزیع هوشمند تماس به همراه نظارت و گزارش تحلیلی و امکان ساخت انواع فرم نظرسنجی از مشتریان برای بهینه سازی عملکرد کارکنان
۲۰ درصد
۷۹
۹۹ میلیون تومان
10 مدیر سیستم / کاربر
بسته سیستم تلفنی حرفه ای
ماژول توزیع تماس
ماژول پیام صوتی انبوه
درخواست بازگشت تماس (Call Back)
ماژول نظر سنجی تلفنی در قالب فرم
ماژول توافقنامه سطح خدمات (SLA)
ماژول طراحی گرافیکی سناریو پاسخگویی
امکان هشدار ورود تماس در صف ها
امکان هشدار زمان بحرانی انتظار در صف ها
کدام چالش باعث شد بهبود مرکز تماس را در اولویت قرار دهید؟
جلسه مشاوره بر اساس چالش کسب و کار شما برنامهریزی میشود.
استفاده از نرم افزار الوویپ تا هشتاد درصد به بهبود فرآیندهای ما کمک کرده و با استفاده از فیچر طراحی مسیر تماس، ارتباط موثری با مشتریان برقرار کرده ایم.
رضا محمودیمدیر سینما تیکت
ما به کمک نرم افزار الوویپ توانستیم به شکل هوشمندانهای پاسخگوی تماسهای مشتریان باشیم و از این طریق میزان فروش مجموعهمان را افزایش دهیم.
عسل برندکامافق کوروش
استفاده از الوویپ را برای همه سازمان ها توصیه می کنیم، به دلیل نیاز سنجی و مشاوره دقیق و پشتیبانی مسئولانه و همراهی همیشگی با ما که تمام نیازهای مرکز تماس ما را برطرف کرده است.
مهشید جوانبختآسان بار
مزیت الوویپ نسبت به سایر ارائه دهندگان این سرویس،پشتیبانی ذر تمام مراحل و گزارشات کامل آن است به طوری که به جرات می توان گفت در هیچ نرم افزار ایرانی مشابهی وجود ندارد.
محسن قنبریمدیر ارتباط با مشتریان تپسی شاپ
همراهی همیشگی تیم پشتیبانی الوویپ و قیمت بسیار پایین تر نسبت به رقبای داخلی و شرکت های مشابه خارجی و همینطور امکانات کامل نرم افزار الوویپ مانند گزارشات کامل آن، منجر به بهبود عملکرد مرکز تماس ما شده است.
سعید مرادخانی مدیر ای تی کم جا چوب
بارزترین ویژگی الوویپ استفاده از نیروهای حرفه ای و حرکت رو به جلو این مجموعه است.تا پیش از استفاده از الوویپ،ما قادر به برقراری ارتباط هوشمنذ با مشتریان خود نبودیم و الوویپ این نیاز را به طور کامل برای ما رفع کرد.
در صورتی که به دنبال تهیه و خرید VoIP هستید، اطلاعات مربوط به قیمتها، تعرفه نرم افزار مدیریت مرکز تماس و امکانات مختلف را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید.تکنولوژی ویپ یا (Voice Over Internet Protocol)، به عنوان یک فناوری ارتباطی، در حال حاضر در سراسر دنیا استفاده میشود. این فناوری، کیفیت و کارایی ارتباطات صوتی را بهبود میبخشد و در عین حال، هزینههای مربوط به ارتباطات صوتی را به حداقل میرساند.
مرکز تماس الوویپ، به عنوان یکی از پیشروان در زمینه فناوری ویپ، خدمات متنوعی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه میدهد. با توجه به نیازهای شرکت یا سازمان خود، میتوانید بهترین بستههای مركز تماس الوویپ را انتخاب کنید.
نرم افزار VoIP الوویپ با امکانات خاص و منحصربهفردی در دو نسخه جداگانه طراحی شده است. نسخه اداری جهت بهرهمندی از امکانات سیستم تلفنی برای ارتباط داخلی و خارجی سازمان و همچنین طراحی فرایندهای تلفنی متنوع طراحی شده است. نسخه مرکز تماس علاوه بر امکانات اداری توانایی کنترل منابع انسانی و نظارت دقیق بر فرآیندها را در اختیار شما قرار میدهد. همچنین شما میتوانید نرم افزار VoIP الوویپ را با نرمافزارهای دیگر متصل کنید و از امکانات و قابلیتهای دیگری هم بهرهمند شوید.
ارتباط با ما
رزرو مشاوره تخصصی
برای ارتقای مرکز تماس سازمان، اولین گام تحلیل دقیق عملکرد است. جلسات مشاوره محدود بوده و بر اساس اولویت ثبتنام ارائه میشود.
ظرفیت جلسات محدود بوده و امکان ثبت نام بر اساس الویت رزرو خواهد بود
تا الان 9
جلسه از ۸۰ جلسه رزرو شده است.
تمامی حقوق مالکیت معنوی این وبسایت برای شرکت راهکار هوشمند ارتباطات اوراسیا محفوظ است.