تجربه ارتباطات یکپارچه با الوویپ
ارتباط با مشتریان و پشتیبانی از آنها، کلید موفقیت هر سازمان است و مرکز تماس، پل ارتباطی کسبوکار شما با مشتریانتان را ایجاد میکند. الوویپ به عنوان یک راهحل نرمافزاری برای مدیریت یکپارچه، هوشمند و خودکار تماسها در واحدهای مختلف سازمان، به شما این امکان را میدهد که عملکرد تیمها را به صورت هوشمندانه مدیریت کنید و تجربه مطلوبی برای مشتریان فراهم سازید.
الوویپ مورد اعتماد برندهای معتبر
نرمافزار مدیریت مرکز تماس الوویپ بر اساس فناوری VoIP طراحی شده و امکان برقراری ارتباطات تلفنی را بر بستر شبکه یا اینترنت برای سازمانها فراهم میکند. با قابلیتهای کاربردی و متنوع الوویپ، میتوانید تمام شعب شرکت خود را به یکدیگر متصل و هزینه تماسها را کاهش دهید. همچنین با قابلیت یکپارچهسازی با CRM امکان شناسایی مشتریان و دسترسی به اطلاعات آنها، در لحظه تماس وجود دارد و تمام دادههای تماس برای تجزیه و تحلیل در اختیار شما خواهد بود.
مدیریت همه کانال های ارتباطی (Omni channel)
آنالیز و تحلیل داده های پیشرفته
مقیاس پذیری ساده همگام با رشد سازمان
قیمت مناسب و بیشترین امکانات
یکپارچه سازی با نرم افزار های CRM
امکان برقراری تماس در هر زمان و هر مکان
راهکارهای الوویپ برای مدیریت چالشهای مرکز تماس
چالشهای مرکز تماس انواع مختلفی دارد و ممکن است این چالشها هم از سوی مشتریان و هم از سوی کارشناسان مرکز تماس ایجاد شوند. بالا رفتن تعداد تماسهای ناموفق، عدم پاسخگویی صحیح کارشناسان، دردسترسنبودن دادههای مرکز تماس و … نمونههایی از چالشهایی هست که درنهایت به نارضایتی مشتریان منجر میشود. الوویپ با قابلیتها و امکانات متعدد میتواند در حل این چالشها به کسبوکار شما کمک کند.
تلفن گویای پویا و هوشمند (API-Based IVR)
سیستم شنود و نجوا مکالمات اپراتورها
باشگاه مشتریان تلفنی و احراز هویت مشتریان
آنالیز و تحلیل داده های پیشرفته
یکپارچگی با نرم افزار CRM, ERP
توزیع خودکار و هوشمند تماس ها (ACD)
وب فون صوتی و تصویری
نظرسنجی، صندوق صوتی، درخواست تماس و ...
Webhook و Open API
داشبورد مانیتورنیگ زنده تماس ها و اپراتورها
بستههای مرکز تماس الوویپ
الوویپ بهعنوان جامعترین نرمافزار مرکز تماس راهکارهای متنوعی در بستههای مختلف برای سازمان شما ارائه میکند و شما میتوانید براساس نیاز خود، هر یک از بستهها با ویژگیهای مختلف را انتخاب کنید
سیستم تلفنی اداری
راهکار مرکز تماس
پایه
۳۸ میلیون تومان
- ارائه داشبوردهای نظارتی
- ایجاد اتاق کنفرانس صوتی
- ارتباط الوویپ با دفاتر و شعب
- تحلیل داخلی ها
- گزارش کامل تماس های ورودی/خروجی
- یکسال پشتیبانی رایگان
- و غیره..
حرفهای
۵۷ میلیون تومان
- ویژگیهای بسته پایه به علاوه:
- نظر سنجی کاربر (CSAT)
- درخواست بازگشت تماس (Call Back)
- ماژول اتصال مجدد به کاربر
- ماژول اعلام کاربر پاسخگو
- ارتباط با سامانه پیامکی
- و غیره..
پیشرفته
۹۹ میلیون تومان
- ویژگیهای بسته حرفه ای به علاوه:
- ماژول طراحی گرافیکی سناریو پاسخگویی
- ماژول توزیع تماس
- ماژول نظر سنجی تلفنی در قالب فرم
- ماژول پیام صوتی انبوه
- ماژول توافقنامه سطح خدمات (SLA)
- و غیره..
حرفهای
۱۵۵ میلیون تومان
- ویژگیهای بسته پیشرفته به علاوه:
- مدیریت مرکز تماس
- تعریف اپراتور مرکز تماس (۵ عدد رایگان)
- رتبه بندی اپراتورها
- داشبورد وضعیت اپراتورها در صف
- ماژول درخواست کمک اپراتور
- و غیره..
بینهایت
۲۳۵ میلیون تومان
- ویژگیهای بسته حرفه ای به علاوه:
- فراخوانی وب سرویس (API)
- ماژول پاسخگویی پویا (داینامیک IVR)بینهایت
- گزارش ساز پیشرفته
- محاسبه صورت حساب تماس
- تماس امن از طریق Web Service و Application
- و غیره..
چرا کسب و کارها مرکز تماس الوویپ را انتخاب می کنند؟
قیمت مناسب و
بیشترین امکانات
مقیاسپذیری ساده
همگام با رشد سازمان
امکان برقراری تماس
در هر زمان و مکان
برای دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.